خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/12 - 08:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با قائم مقام سازمان برنامه و بودجه؛ تاکید بر تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه های زابل

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی هم با قائم مقام رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتم که در این نشست مواردی نظیر اختصاص بودجه جهت تکمیل بیمارستان امام خمینی، تامین اعتبار برای بخش فاضلاب و ... بوده است که مقرر شد پس از بررسی های لازم دستوراتی در این رابطه انجام گیرد.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از کارخانه آویسا پارسه زابل داشتم تا از نزدیک در جریان مشکلات این کارخانه قرار گرفته باشم و اقدامات لازم در جهت رفع آنها صورت پذیرد.



وی افزود: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل اختصاص یافت تا اقدامات لازم در جهت بهبود وضعیت بافت شهری صورت پذیرد.



نماینده مردم زابل در مجلس بیان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با قائم مقام رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتم که در این نشست مواردی نظیر اختصاص بودجه جهت تکمیل بیمارستان امام خمینی، تامین اعتبار برای بخش فاضلاب و ... بوده است که مقرر شد پس از بررسی های لازم دستوراتی در این رابطه انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373909
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار