خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 09:42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
بیگی نژاد مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با معاونت اجرایی رئیس جمهور؛ پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: در روزهای اخیر نشستی با معاون اجرایی رئیس جمهور داشتم که در این دیدار پیرامون تکمیل مصوبات سفر دور نخست ریاست جمهوری بحث و بررسی شد که پس از موارد مطروحه، بودجه مربوط به این پروژه ها توسط معاونت اجرایی تایید و توسط معاون اول ریاست جمهوری ابلاغ شد.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در روزهای اخیر نشستی با معاون اجرایی رئیس جمهور داشتم که در این دیدار پیرامون تکمیل مصوبات سفر دور نخست ریاست جمهوری بحث و بررسی شد که پس از موارد مطروحه، بودجه مربوط به این پروژه ها توسط معاونت اجرایی تایید و توسط معاون اول ریاست جمهوری ابلاغ شد.



وی افزود: از مواردی که در این نشست مطرح شد اختصاص اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال جهت اتمام پروژه تعریض جاده ملایر به اسلام شهر آق گل و همچنین اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال جهت اتمام سالن ورزشی اسلام شهر آق گل بوده است.



نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: از موضوعات دیگری که در این نشست مطرح شد می توان به اختصاص اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال جهت اجرای طرح هادی روستایی(بهسازی، زیرسازی و آسفالت معابر درون شهری) در 30 روستای شهرستان ملایر بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374866
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار