خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/07 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

دولت سهمیه 50 لیتر بنزین آزاد کاهش‌یافته را به استان سیستان و بلوچستان برگرداند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم، ضمن انتقاد از اتخاذ تصمیمی مبنی بر کاهش 50 لیتر بنزین آزاد در کارت‌های سوخت از رییس جمهور، وزارت نفت و شورای عالی انرژی خواست تا سهمیه سوخت استان سیستان و بلوچستان را به روال قبل برگردانند.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در انتقاد به کاهش سهمیه بنزین آزاد توسط وزارت نفت، گفت: متاسفانه اتخاذ تصمیم غیرکارشناسانه مبنی بر کاهش سهمیه سوخت تمامی کارت‌های سوخت کشور موجی از نارضایتی را در مردم جنوب شرق کشور به‌ویژه استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان ایجاد کرده است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: زمانی که شورای عالی انرژی و بخصوص وزارت نفت، بلوچستان را در کودینگ کردن کارت‌ها با تعیین مصرف حداقلی سوخت متفاوت دید آن هم در شرایطی که به دلیل گستردگی و جغرافیای وسیعی که استان سیستان و بلوچستان دارد همان میزان سوختی که در گذشته تعیین شده بود هم پاسخگوی نیاز این منطقه نبود و مردم این استان آن را اجحاف در حق خود می‌دانستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: امیدوارم وزارت نفت، شورای عالی انرژی و ریاست محترم جمهور تمهیداتی را اتخاذ کنند تا 50 لیتر سوخت کاهش یافته به مردم استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان برگردد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون در تهران در هر جایگاهی متناسب با نیاز موجود به اندازه کافی کارت سوخت در جایگاه‌ها وجود دارد اما متاسفانه مردم استان سیستان و بلوچستان از این نعمت برخوردار نیستند./

خبرنگار:مرضیه جلیلی

پایان پیام

  • کد خبر : 375356
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار