خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/30 - 13:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کوهساری:

دستگاه قضایی به موضوع پروژه دوقلوی کیش ورود کند

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس درباره لزوم ورود به موقع دستگاه قضایی به موضوع پروژه دوقلوی کیش برای مقابله با بحران گفت: ورود دستگاه قضایی لازم است اما نباید فقط منتظر ورود دستگاه قضایی باشیم؛ باید دستگاه های نظارتی هم به درستی به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اذعان مالک برج های دوقلو کیش به عدم استحکام آنان به دنبال تغییرات خارج از ضابطه در این پروژه و ضرورت نظارت مستمر بر ساختمان های بزرگ و مهم در سطح کشور به منظور جلوگیری از وقوع بحران، بیان کرد:  درباره وضعیت ساختمان ها پرخطر، جاده ها و یا پروژه های عمرانی دارای چنین خطرات باید نظارت هایی از سوی دستگاه های مختلف همچون مجلس، سازمان های نظارتی در سطح شهرها و روستاهای مختلف در شمول صورت گیرد تا خدایی نکرده شاهد تکرار حوادثی مانند متروپل در کشور نباشیم. در سطح شهر تهران نیز ساختمان های ناایمن زیادی وجود دارد.



وی در ادامه اظهار کرد: باید نظارت های مستمر وجود داشته باشد تا بعد حادثه به «چه کنم، چه کنم» نیفتیم. ما زمانی که حادثه ای همچون پلاسکو رخ می دهد تازه تازه به فکر ایمن سازی ساختمان ها می افتیم. همین الان در سطح تهران ساختمان هایی داریم که ممکن است هر لحظه حادثه آفرین باشند. انتظار می رود دستگاه های ناظر به این موارد ورود کنند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم درباره لزوم ورود به موقع دستگاه قضایی به موضوع پروژه دوقلوی کیش برای مقابله با بحران گفت: ورود دستگاه قضایی لازم است اما نباید فقط منتظر ورود دستگاه قضایی باشیم؛ باید دستگاه های نظارتی هم به درستی به وظیفه خود عمل کنند.



وی اضافه کرد: باید دستگاه های سازنده در ابتدا کار ساخت را با دقت انجام دهند و هم اگر تغییراتی صورت می گیرد باید بر اساس اصول فنی باشد. نباید منتظر نظارت بود. اما زمانی که دستگاه نظارتی ورود کرد حتما نباید منتظر دستگاه قضا بود تا حکم صادر کند. قبل از اینکه کار به فاجعه برسد باید جلوی تخلفات ساختمانی گرفته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 363760
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار