خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/12 - 09:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پاپی‌زاده:

دزفول از ظرفیت‌های مطلوبی در زمینه اکوتوریسم و گردشگری سلامت برخوردار است

نماینده مردم دزفول در مجلس دوازدهم، ضمن یادآوری تلاش برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از طریق جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف و توجه به تولید درآمد برای بهبود معیشت مردم این منطقه به ظرفیت‌های مطلوب دزفول در زمینه اکوتوریسم و گردشگری سلامت اشاره کرد.

عباس پاپی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برنامه‌هایی که برای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه خود دارد، گفت: با توجه به اینکه کشور در یک شرایط خاص اقتصادی قرار دارد بنابراین تعدادی مشکلات اقتصادی بخصوص در حوزه معیشت و اشتغال وجود دارد که باید تلاش برای رفع آنها در الویت برنامه‌ها قرار گیرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون یکی از اولویت‌های اساسی که برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه داریم سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از طریق جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف و توجه به تولید درآمد برای بهبود معیشت مردم است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، در تشریح جزییات ظرفیت‌های مطلوب حوزه انتخابیه خود در زمینه گردشگری، یادآور شد: دزفول در حوزه گردشگری چه به لحاظ گردشگری در طبیعت یا اکوتوریسم و چه گردشگری سلامت از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه دزفول یکی از شهرهایی با قدمت چندین هزار ساله است کمااینکه اولین دانشگاه شناخت شده در دنیا تحت عنوان جندی شاپور در آن احداث شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز دانشگاه تهران هم وقتی می‌خواهد به سابقه محیط دانشگاهی خود در دنیا اشاره کند به تاریخچه تاسیس دانشگاه جندی شاپور دزفول اشاره می‌کند چرا که در سطح بین‌المللی یک افتخار محسوب می‌شود و از ظرفیت‌های مطلوب این منطقه برای جذب گردشگر است./

پایان پیام

  • کد خبر : 379163
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار