خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/11 - 08:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم برازجان:

جهاد تبیین یک فریضه فوری و ضروری است

نماینده مردم دشتستان در مجلس در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم برازجان گفت: جهاد تبیین یک فریضه فوری و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم برازجان گفت: در کشور درگیر یک جنگ عظیم فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغاتی هستیم.



وی با تاکید بر اینکه باید خودمان را برای حمله همه جانبه دشمن در عرصه جنگ رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی و تبلیغاتی آماده کنیم افزود: سلاح ما در مقابله با دسیسه‌های دشمنان در این فضا، جهاد تبیین است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم تحقق جهاد تبیین در لایه‌های مختلف، تصریح کرد: جهاد تبیین یک فریضه فوری و ضروری است.



رضایی با اشاره به اینکه دشمن به مرزهای فرهنگی ما حمله کرده است ادامه داد: وظیفه داریم که در مقابل حمله فرهنگی دشمن مقاومت کنیم و نگذاریم که دیگران نیز در این دام گرفتار شوند.



نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی میراث ملی، ثروت عمومی و داشته بزرگ و ارزشمند ما است./



پایان پیام

  • کد خبر : 354447
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار