خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/12/27 - 12:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علیزاده دردیدار با مجمع خیرین مدرسه ساز عجب شیر:

جذب اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی آموزشی ضروری است

نماینده مردم مراغه در مجلس با بیان اینکه مبنا و اساس فرهنگ هم آموزش و پرورش است، گفت: جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی آموزشی در دستورکار قرار دارد.

به گزارش  خبرنگار  خبرگزاری  خانه ملت،رضا علیزاده با حضور در اداره آموزش و پرورش عجب شیر با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز دیدار و گفتگو کرد.



 نماینده  مردم مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار جایگاه فرهنگ را در انقلاب اسلامی بی بدیل دانست و تصریح کرد: علی رغم تاکیدات امام راحل بر اهمیت فرهنگ در انقلاب اسلامی این عنصر مهم مورد غفلت قرار گرفته است و این غفلت تاریخی نیز است و مبنا و اساس فرهنگ هم آموزش و پرورش است.



وی  بر استفاده از توان و ظرفیت های همه سلایق و گرایش ها در جامعه تاکید کرد و قول داد همه تلاش خود را برای جذب اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی آموزشی انجام دهد.

 علیزاده  افزود: در ابتدای این دیدار ممقانی رئیس اداره آموزش و پرورش عجب شیر گزارشی از اقدامات چندماهه این مجمع و پروژه های در دست اجرا و برنامه های آتی این مجمع ارایه کرد.



همچنین حجت الاسلام هاشمیان، مهندس افشانی و موسویان از اعضای این مجمع به ارایه دیدگاه ها و راهکارهای خود در خصوص احداث مراکز آموزشی در عجب‌شیر پرداختند.



پایان پیام



خبرنگار: محمد مقدم فر

  • کد خبر : 316279
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار