خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 11:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لک علی‌آبادی:

تکمیل پروژه کمربندی دورود در گروی تامین 1800 میلیارد تومان اعتبارات است

نماینده دورود و ازنا در مجلس دوازدهم، ضمن انتقاد از روند اجرای پروژه کمربندی دورود که از آن به عنوان حرکتی لاک‌پشتی یاد کرد، تکمیل این پروژه را در گروی تامین حدود 1800 میلیارد تومان اعتبارات دانست.

روح‌الله لک علی‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان مشکلاتی که در حوزه آموزش و پرورش حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد، گفت: متاسفانه امکانات حوزه آموزش و پرورش دورود و ازنا محدود است، همچنین تعدادی از مدارس و مراکز فرهنگی این منطقه نیاز به نوسازی و تجهیز دارند.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا ظرفیت‌هایی که در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و اقتصادی این منطقه داریم با همکاری دولت، قوه قضاییه و سایر نمایندگان مجلس ارتقا دهیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، در مورد وضعیت پروژه کمربندی دورود، یادآور شد: بنده در حال پیگیری این موضوع هستم کمااینکه در این رابطه با معاون وزیر راه و شهرسازی صحبت کردم چرا که متاسفانه در سال‌های گذشته اقدامی در جهت تقاطع‌های غیرهمسطح این کمربندی و ورودی و خروجی‌های آن و پل‌هایی که در این مسیر باید احداث می‌شدند، انجام نشده است و این در حالی است که اراضی کشاورزی زیادی را در خود جای داده به طوری که باعث کاهش ظرفیت کشاورزی این منطقه شده است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون برای راه‌اندازی این کمربندی به حدود 1800 میلیارد تومان اعتبارات نیاز است و اگر با حرکت لاک‌پشتی که تاکنون برای اجرای این پروژه انجام شده است، پیش برویم سال‌های طولانی زمان می‌برد تا این پروژه تکمیل شود ./

پایان پیام

  • کد خبر : 379259
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار