خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/06/20 - 16:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
در چهارمحال و بختیاری؛

توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی کاظمی با اشاره به اینکه توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: بخش کشاورزی ظرفیت های بسیار زیادی برای توسعه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.



 نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان های برتر در بخش کشاورزی به شمار می رود که در تولید برخی از محصولات کشاورزی دارای رتبه کشوری است.



وی تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.



توسعه کشت گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد



 نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش بیکاری در این استان از مهمترین مشکلات به شمار می رود که باید انجام حمایت های لازم برای توسعه بخش کشاورزی در این استان مورد توجه  بیشتر قرار گیرد.



وی تاکید کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی از مهمترین ظرفیت ها به شمار می رود که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.



به گزارش مهر، نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش درآمد کشاورزان و حذف واسطه ها می تواند زمینه ساز توسعه بخش کشاورزی باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 261304
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار