خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 16:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سبزی:

تزریق به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کوچری ساوه را تسریع می بخشد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: تزریق به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی طرح انتقال آب سهم ساوه از سد کوچری را تسریع خواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد سبزی اظهار کرد: نزدیک به نیمی از صنایع استان مرکزی در ساوه مستقر هستند. این شهرستان با وجود اینکه سهم بالایی در پرداخت مالیات دارد اما با عقب ماندگی در بسیاری شاخص ها برخوردار است.

وی در ادامه گفت: طرح انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری به عنوان بزرگترین پروژه ملی آبرسانی به ساوه با اعتباری بالغ بر  دوهزار میلیارد تومان طی قراردادی برای اجرا به قرارگاه خاتم واگذار شده است که اگر اعتبارات به موقع تزریق شود ظرف مدت ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده ساوه و زرندیه در ادامه با اشاره به احداث بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی ساوه گفت: بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی ساوه که عملیات اجرایی آن از ۱۰ سال پیش آغاز شده با تخصیص اعتبار و سرعتی که اجرای آن پیش گرفته است امید است ظرف دو سال و نیم آینده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت فرهنگ لیبرالی و فرهنگ انقلابی گفت: تفاوت این دو فرهنگ در این است که در فرهنگ انقلابی اقدامات ارزشمندی با روحیه جهادی انجام می‌شود./

پایان پیام

 

خبرنگار: علی مری

  • کد خبر : 372117
آخرین اخبار