خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/19 - 02:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی عنوان کرد:

تاکید بر حمایت و تشویق از نخبگان و جوانان با استعداد توسط مسئولان

نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد ،طالقان وچهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه کشور با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه که دارای ایده و طرح جدید و نو هستند امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از جوانان عزیز شهرستان چهار باغ  ضمن تاکید بر حمایت و تشویق از نخبگان و جوانان با استعداد توسط مسئولان، گفت: در کشور ما جوانان و نخبگان خلاق و با استعداد فراوانی وجود دارد، به طوری که در بسیاری از دانشمندان جهان  از همین جوانان ایرانی است و باید با شناسایی این نخبگان فرصتی را فراهم کنیم تا از نبوغ و استعدادهای جوانان نخبه برای توسعه کشور استفاده شود.



وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب فرمودند، ما باید ظرفیتی که در کشور وجود دارد را پای کار بیاوریم چراکه در عدم استفاده از نیروی انسانی جوان در دنیا تقریباً اول هستیم.



حدادی  ادامه داد: با ورود جوانان به عرصه و شکل‌گیری حلقه های مبتنی بر علم  و همفکری و شناخت مسائل و مشکلات پیش رو تجربه و تحلیل می‌شوند و در قالب کار گروه های تخصصی با برنامه و پیدا نمودن راهکار به رفع موانع اقدام می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 322794
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار