خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 11:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آزادی‌خواه:

تامین زیرساخت‌های لازم برای تکمیل پست 230 کیلوولت شهرک صنعتی امام رضا(ع) جوکار/تامین اعتبارات لازم برای آسفالت راه‌های روستایی ملایر

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس، از اخذ دستور از مدیرعامل برق کشور به‌منظور تامین زیرساخت‌های لازم برای تکمیل پست 230 کیلوولت شهرک صنعتی امام رضا(ع) جوکار و مجوز وزیر راه و شهرسازی برای تامین اعتبارات لازم جهت آسفالت راه‌های روستایی ملایر خبر داد.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، در بیان اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: تامین زیرساخت‌های لازم برای برق حوزه انتخابیه از جمله اقداماتی اساسی بودکه انجام شد کمااینکه پست 230 کیلوولت شهرک صنعتی امام رضا(ع) جوکار نیمه‌تمام مانده بود که از این طریق تکمیل خواهد شد.



نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از مدیرعامل محترم برق منطقه‌ای باختر و معاونانش دعوت کردیم و بازدیدی از این مجموعه داشتیم، همچنین نشستی با مدیرعامل محترم برق کشور داشتیم و دستورات خوبی را مبنی بر تخصیص میلیاردها تومان اعتبارات برای تامین زیرساخت برق شهرستان ملایر از وی اخذ کردیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به اقداماتی که در خصوص راه‌های روستایی این منطقه انجام داده است، یادآور شد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام شد مجوز لازم برای تامین اعتبارات بسیار خوبی را از وزیر راه و شهرسازی اخذکردیم کمااینکه در فاز اول حدود 40 میلیارد تومان برای تامین قیر راه‌های روستایی ملایر و روکش آسفالت تخصیص داده شد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاکنون بخشی از عملیات آسفالت این راه‌ها انجام شده و بخشی هم آغاز به کار کرده است که پروژه بسیار سنگین و موثری برای شهرستان ملایر است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372695
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار