خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 15:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
چراغی:

به‌کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های نفت و گاز دهلران در اولویت باشد

نماینده دهلران، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر به‌کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های نفت و گاز تأکید دارم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اسداله چراغی  در جمع مدیران شرکت‌های پتروپالایش، اویک، ای جی سی، ایران افق، اویکو، صبا و پیشگامان در محل ان جی ال دهلران گفت: در بحث مسئولیت‌های اجتماعی تا کنون چیزی نصیب دهلران و حوزه جنوب نشده و پی‌گیری برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

نماینده دهلران، دره شهر و آبدانان در مجلس گفت: به وضعیت و محرومیت شهرستان‌های دهلران و حوزه جنوب اشاره و افزود: حوزه جنوب در اوج نعمت‌های خدادادی ولی محروم است و نباید چنین باشد و باید مردم بیش از پیش از مزایای این نعمت‌های خدادادی برخوردار شوند و به این مردم خدمت شود.

نماینده حوزه جنوب ایلام به پیگیری ها در حوزه نفت و گاز اشاره و گفت: مردم روزانه با من در تماس هستند و بدنبال درخواست‌ها و مطالبات و مشکلات هستند و بخشی زیادی از این مطالبات مربوط به بکارگیری در شرکت‌های منطقه است.

چراغی تأکید کرد: تربیت نیروهای ماهر در رشته‌های تخصصی که نیازمند زیرساخت‌های نفت و گاز  منطقه است را به جد دنبال می‌کنم.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی بر ابعاد نظارتی تاکید کرد و گفت: از اهمال هیچکس در راه خدمت به مردم چشم‌پوشی نمی‌کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380755
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار