خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/22 - 10:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی عنوان کرد:

به وضعیت طرح های ملی در بهارستان و رباط کریم رسیدگی شود

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس گفت: : برخی از طرح های ملی از جمله مترو، ریل باس و کمربندی جنوبی تهران وضعیت نامشخصی دارند که باید تعیین وضعیت شوند.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: کمبود وسایل نقلیه عمومی در رباط کریم و بهارستان مشهود است که با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی در وسایل نقلیه عمومی، باید فکری جدی در این خصوص اتخاذ شود.



کمبود وسایل عمومی در رباط کریم و بهارستان جبران شود



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر نیاز رباط کریم و بهارستان به مترو، ریل باس، اتوبوس و مینی بوس، تاکسی و ون های مسافر بری می باشد که متاسفانه طی 10 سال گذشته اقدام موثری در خصوص رفع این مشکل صورت نگرفته است که لازم است علاوه بر نوسازی ناوگان فرسوده در این دو شهرستان، کمبود موجود نیز رفع شود.



لزوم تقویت کلانتری ها در رباط کریم و بهارستان



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: از طرف دیگر کمبود امنیت نیز از دیگر معضلات رباط کریم و بهارستان بشمار می رود که با توجه به میزان جمعیت در این دو شهرستان،  لازم است کلانتری های موجود تقویت شود.



کمبود ادارات در بهارستان و رباط کریم رفع شود



وی بیان کرد: در رباط  کریم و بهارستان مشکل کمبود ادارات نیز وجود دارد. در بهارستان  اداره هلال احمرو بیمه روستایی وجود ندارد و برای رباط کریم نیز این مشکلات وجود دارد که نبود برخی از ادارات برای مردم این دوشهرستان ایجاد دردسر کرده که لازم است دولت در این خصوص اقدام عملی در جهت رفع این مشکلات صورت دهد.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:  برخی از طرح های ملی از جمله مترو، ریل باس و کمربندی جنوبی تهران وضعیت نامشخصی دارند که باید تعیین وضعیت شوند و معطل ماندن آنها به ضرر مردم این دو شهرستان  بوده که امید می رود دولت وضعیت این طرح ها رسیدگی و اقدامات لازم را انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 309712
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار