خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/01/18 - 11:39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
صفری ملک میان خبر داد

بستری روزانه 20 بیمار کرونایی در بیمارستان رودسر

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس گفت: پس از بی تدبیری دولت در صدور مجوز سفر های نوروزی این دو شهرستان به رنگ قرمز در آمد بگونه ای که روزانه 20 بیمار کرونایی در بیمارستان رودسر بستری می شوند.

محمد صفری ملک میان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به آغاز موج چهارم کرونا در کشور گفت: صدور مجوز سفر های نوروزی بدون داشتن برنامه،توجه به وضعیت شکننده بیماری و نگاه تخصصی ستاد ملی مبارزه کرونا توسط دولت باعث چنین اتفاقی شد.



نماینده مردم املش و رودسر در مجلس یازدهم ادامه داد: متاسفانه بی تدبیری ها دولت باعث شده تا هر روز شاهد افزایش آمار مرگ و میرهای ناشی از کرونا در کشور باشیم.



وی افزود: تا قبل از ایام نوروز گیلان به دلیل مدیریت خوب مسئولان استانی و همکاری مردم روند کاهشی را داشت اما حجم بالا سفرها باعث تبدیل شهر های آبی به نارنجی یا قرمز شد.



صفری ملک میان تصریح کرد: متاسفانه دو شهرستان رودسر و املش جزو اولین شهرهای شمالی کشور بودند که رنگ شان به قرمز تغییر کرد.



 وی یاد آور شد: روزانه 20 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان رودسر بستری می شوند که باتوجه به سفر های نوروزی متاسفانه باید شاهد افزایش مرگ و میر ها باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 317029
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار