خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی مطرح کرد:

برگزاری جشنواره ملی چشمه هشتگرد و پیگیری اتمام پروژه شهرک سینمایی در جلسه با وزیر ارشاد

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی به نشست صمیمی با اقشار فرهنگی، هنری و رسانه ای حوزه انتخابیه با" اسماعیلی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس  از دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از فعالین فرهنگی هنری حوزه انتخابیه  خبرداد.



وی ادامه داد:در این دیدار" اسماعیلی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات شایسته فرهنگی ،هنری و اجتماعی در حوزه انتخابیه ،نشستی صمیمی با تمام اقشار فرهنگی هنری و رسانه ای برگزار کرد.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطرح کرد:دستور پیگیری اتمام پروژه شهرک سینمایی هشتگرد ،ارتقای اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان طالقان و چهارباغ،درخواست امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی برای ادارت ارشاد ،تقویت و کمک به کانون های فرهنگی هنری به ویژه کانون شهید آوینی در حال افتتاح ،تامین کتب کانون های فرهنگی هنری ،کمک و تجهیز مجمع قاریان ،توجه ویژه جهت تخصیص کاغذویژه به روزنامه و نشریات محلی استان البرز ،توجه ویژه به افزایش تخصیص یارانه به رسانه ها و پایگاه‌های خبری و خبرگزاری ها استان و پایدار کردن استمرار برگزاری جشنواره ملی چشمه هشتگرد و درخواست رسیدگی ویژه و تقدیر از مشاهیر و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر برخی از موضوعات و دستورات گرفته شده این نشست بود.



حدادی با اشاره به مراسم یادواره ۱۲ شهید گرانقدر شرکت سیمان آبیک مطرح کرد: مراسم یادواره ۱۲ شهید گرانقدر شرکت سیمان آبیک با حضور  امام جمعه شهرستان نظرآباد و جمعی از مسئولین در محل در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.



نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان طالقان خبرداد و افزود:جلسه شورای اداری شهرستان طالقان با حضور امام جمعه شهرستان طالقان ،فرماندار شهرستان ،فرماندهان نظامی و مدیران شهرستان به منظور پیگیری برنامه های شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان طالقان برگزار شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374564
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار