خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 17:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی‌کیا:

بخشی از راه سنقر به بیستون قبل از آغاز فصل سرما زیر بار ترافیکی می‌رود

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس، ضمن اشاره به مشکلاتی که در حوزه راه این منطقه وجود دارد تاکیدکرد که بعد از نشستی که با وزیر راه و شهرسازی داشته است پیش‌بینی می‌شود که بخشی از راه سنقر به بیستون قبل از آغاز فصل سرما زیر بار ترافیکی برود.

سید جواد حسینی‌کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی مشکلاتی که در حوزه انتخابیه خود با آنها مواجه شده‌اند، گفت: هم‌اکنون با برخی مشکلات حوزه راه مواجه هستیم کما اینکه پیوسته در حال پیگیری راه سنقر به بیستون هستیم و به تازگی هم بازدیدی هم از این مسیر داشتیم.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما این موضوع را در نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردیم و پیش‌بینی می‌‎شود که بتوانیم تا قبل از آغاز فصل سرما و بارش برف بخشی از این مسیر را زیر بار ترافیکی ببریم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وضعیت آب یکی دیگر از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم چرا که با معضل تنش آبی مواجه شده‌ایم و در تلاش هستیم تا بتوانیم از طریق وزارت نیرو برای برون‌رفت از این وضعیت تدبیری بیندیشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمبود دارو یکی دیگر از مشکلات جدی این منطقه است هرچند که این مشکل در کل کشور هم وجود دارد اما نیاز این منطقه به دارو شدت یافته است که باید برای آن چاره‌اندیشی کنیم./

پایان پیام

 

خبرنگار: ریحانه ورزنه

  • کد خبر : 373431
آخرین اخبار