خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/20 - 13:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پاکمهر:

ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل در استان خراسان شمالی ضروری است

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل در استان خراسان شمالی از جمله در حوزه ریلی برای توسعه صادرات و رونق اقتصادی استان ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدمحمد پاکمهر  در نشست با فعالان اقتصادی، صنایع و بازرگانی خراسان‌شمالی اظهار کرد: قانون گذار در مشوق های مالیاتی توجه خوبی به بخش خصوصی فعال در صنعت و معدن داشته است به گونه ای که یک واحد صنعتی می توانند بخشی از مالیات پرداختی خود را از طریق دانشگاه ها برای انجام کارهای پژوهشی در اختیار دانش بنیان ها قرار دهد.



وی با اشاره به ضعف زیرساخت های ارتباطی در خراسان شمالی گفت: ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل در این استان از جمله در حوزه ریلی برای توسعه صادرات و رونق اقتصادی استان ضرورت دارد.



پاکمهر افزود: بی تردید تامین زیر ساخت های حمل و نقل سبب آسان سازی در صادرات می شود و سرمایه گذاران با استفاده از بسترهای مناسب ارتباطی بهتر می توانند به بازارهای هدف دست پیدا کنند و اگر این بسترها فراهم نباشد سبب بی انگیزگی سرمایه گذاران می شود.



نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مشوق های مالیاتی خوبی در قانون پیش بینی شده که سرمایه گذاران با آگاهی از مشوق ها می توانند بیشتر از آن استفاده کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371281
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار