خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی:

الیگودرز دارای 6 هزار جویای کار است/دولت با اعطای معافیت مالیاتی در این منطقه زمینه فعالیت سرمایه‌گذاران را فراهم کند

نماینده مردم الیگودرز در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه حدود 6 هزار جویای کار در حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد از دولت خواست این منطقه را از پرداخت مالیات معاف کند تا سرمایه‌گذار انگیزه فعالیت در آن را داشته باشد.

حمیدرضا گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت اشتغالزایی در حوزه انتخابیه‌اش و نقش راه‌اندازی برخی کارخانه‌ها برای رفع معضل بیکاری در این منطقه، گفت: اگر قرار باشد کارخانه لاستیک بارز در الیگودرز راه‌اندازی شود که تنها حدود 15درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و قرار باشد 8500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند که از این رقم 120 میلیون یورو وام بگیرد چه ضمانت بانکی برای آن گرو خواهد گذاشت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون حدود 6 هزار جویای کار در این منطقه وجود دارد در این شرایط این جوانان چه مدت باید در انتظار بمانند تا لاستیک بارز برای آنها اشتغال ایجاد کند آن هم در شرایطی که پیشنهاد دادیم فاز به فاز توسعه یابد.

وی یادآور شد: گاوداری پگاه که با 2 هزار راس گاو راه‌اندازی شده است تنها توانسته است برای 80 نفر اشتغال ایجاد کند. همچنین کارخانه کاغذ از سنگ برای 15 نفر اشتغالزایی کرده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه الیگودرز از نظر وسعت یکی از بزرگترین شهرهای استان لرستان است و دارای بیشترین میزان روستا در این منطقه است بنابراین می‌طلبد که دولت و سازمان برنامه و بودجه به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: دولت باید این منطقه را از پرداخت مالیات معاف کند تا سرمایه‌گذار انگیزه فعالیت در آن را داشته باشد و تمام کارخانه‌ها و تاسیسات در اطراف پایتخت فعال نشوند که باعث شود جوانان سایر مناطق نیز برای اشتغال به اطراف این شهرپناه ببرند و در پی آن معضل حاشیه‌نشینی هم گسترش یابد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381766
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار