خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 11:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی بیان کرد:

افتتاح پروژه انتقال آب از سد رودبال به شهرستان فسا در آینده‌ای نزدیک

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح روند اجرای پروژه‌های حوزه شهری اعم از 2 شبکه فاضلاب شهری در حوزه انتخابیه خود از افتتاح پروژه انتقال آب از سد رودبال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد اقداماتی که در حوزه شهری حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: پروژه فاضلاب شهری فسا موضوع بسیار مهمی است که منابع آن از محل بانک توسعه اسلامی که در کشور عربستان است، تامین می‌شود و ارائه تسهیلات لازم برای اجرای این پروژه در این بانک به تصویب رسیده است.



نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته یک مدتی اجرای روند اداری این پروژه به دلیل مشکلاتی که در مبادلات بانکی این حوزه ایجاد شده بود، متوقف شد اما این مشکل حل شده است و هم‌اکنون در انتظار نتیجه برگزاری مناقصه هستیم تا شرکت‌های برگزیده کار خود را برای اجرای پروژه این 2 شبکه فاضلاب شهری که مسیری حدود 160 کیلومتراز سطح شهرستان فسا را دربرگرفته است، شروع شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه راه این منطقه، تصریح کرد: هم‌اکنون آسفالت مسیر اصلی شهرستان فسا به سمت شهرستان جهرم آغاز شده است و 9 کیلومتر از این مسیر به زودی آماده خواهد شد و امیدواریم تا ماه آینده نیز به بهره‌برداری برسد.



عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پروژه انتقال آب از سد رودبال به شهرستان فسا هم که حدود 102 کیلومتر مسیر آن است از سال‌ها قبل شروع شده بود اما چند سال متوقف شده و مجدد در چند سال اخیر با سرعت اجرا شد و به زودی هم افتتاح خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374882
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار