خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 14:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نخعی‌راد:

استان خراسان رضوی از صنایع سنگین محروم است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه 3 استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، استان‌های کشاورزی تلقی می‌شوند به همین دلیل در آنها صنعت ملی تعریف نشده و از نعمت برخورداری از صنایع سنگین محروم هستند تاکیدکرد که این موضوع را به‌طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

علی اصغر نخعی‌راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه راه و کشاورزی حوزه انتخابیه خود، گفت: ما در شهر مشهد در حوزه‌های مختلفی با عقب‌ماندگی مواجه هستیم کما اینکه استان خراسان رضوی سی امین استان در جاده و راه‌های ارتباطی است و سهم این استان و دو استان خراسان جنوبی و شمالی تنها 35 کیلومتر آزادراه است و این در حالی است که استان‌های واقع در مرکز کشور صدها کیلومتر آزادراه دارند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: 3 استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، استان‌های کشاورزی تلقی می‌شوند به همین دلیل در آنها صنعت ملی تعریف نشده است و از نعمت برخورداری از صنایع سنگین محروم هستند بنابراین در شرایط کنونی قطعا این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: البته برغم اینکه استان خراسان رضوی از جمله استان‌هایی است که قطب کشاورزی محسوب می‌شوند اما به دلیل کمبود آب در این حوزه نیز به طور کامل فعال نیست./

پایان پیام

  • کد خبر : 379809
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار