خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/30 - 15:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
ارکانی خبر داد:

اخذ دستور وزیر جهاد کشاورزی برای تامین اعتبار صد و چهل میلیارد ریالی لایروبی قنوات و انتقال آب در شهرستان‌های حوزه انتخابیه از محل اعتبارات ملی

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس از اخذ دستور وزیر جهاد کشاورزی برای تامین اعتبار صد و چهل میلیارد ریالی لایروبی قنوات و انتقال آب در شهرستان‌های حوزه انتخابیه از محل اعتبارات ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه  و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از اخذ دستور وزیر جهاد کشاورزی برای تامین اعتبار صد و چهل میلیارد ریالی لایروبی قنوات و انتقال آب در شهرستان‌های حوزه انتخابیه از محل اعتبارات ملی خبر داد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان دارای ٨٠۴ رشته قنات می‌باشد که سهم عمده‌ای در تولید محصولات زراعی و باغی دارند.



وی افزود: برای پایداری تولید و همچنین حفظ دبی قنوات بایستی هرسال بخشی از این قنوات لایروبی و مرمت گردد، که این موضوع یکی از مطالبات ثابت کشاورزان عزیز حوزه انتخابیه بوده که در جریان حدود ٩٠ روستایاری اجرا شده مطرح گردیده است؛ از این رو یکی از دغدغه‌های مسئولین اجرایی این حوزه نیز می‌باشد.



ارکانی بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی، درخواست تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی ارائه شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 334078
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار