خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 09:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
دهقانی بیان کرد:

اخذ دستور از وزیر راه و شهرسازی برای احداث بزرگراه از ورزقان به سمت مرز نوردوز

نماینده مردم ورزقان در مجلس، ضمن تشریح آخرین اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه خود انجام داده است از اخذ دستور از وزیر راه و شهرسازی برای احداث بزرگراه از ورزقان به سمت مرز نوردوز خبر داد.

الهویردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به آخرین اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: احداث سالن ورزشی در روستای صومعه دل از جمله پروژه‌هایی بود که پیگیری و انجام شد، همچنین آسفالت جاده‌های روستایی این منطقه از جمله روستای وردین و مسیر طرزم از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.



نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آسفالت نقاطی از داخل شهر ورزقان که به دلیل اجرای پروژه فاضلاب شهری آسیب دیده بود از دیگر اقداماتی بود که انجام شد. ضمن‌اینکه آسفالت بخشی از منطقه گردشگری زرآباد ورزقان نیز در حال انجام است.



عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اقدام خوب دیگری که در این مدت برای حوزه انتخابیه انجام شد اخذ دستور از وزیر راه و شهرسازی برای احداث بزرگراه از ورزقان به سمت مرز نوردوز بود که به زودی عملیاتی می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373229
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار