خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 12:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ابوترابی مطرح کرد:

اخذ امکانات پزشکی برای بیمارستان های نجف آباد؛ توسعه بیمارستان فاطمه زهرا (س)

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: در این چند سال اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های نجف آباد و تیران کرون صورت پذیرفته است و البته ناگفته نماند که خیرین نیز در پیشبرد و توسعه مراکز درمانی مساعدت های ویژه ای داشته اند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه گفت: در این چند سال اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های نجف آباد و تیران کرون صورت پذیرفته است و البته ناگفته نماند که خیرین نیز در پیشبرد و توسعه مراکز درمانی مساعدت های ویژه ای داشته اند.



وی افزود: با تلاش هایی که در این 2 سال اخیر صورت پذیرفت یک دستگاه ام آر آی، سی تی اسکن و آنژیوگرافی برای بیمارستان شهید منتظری اخذ و نصب شده اند که در حال حاضر هم شهروندان از آنها استفاده می کنند.



نماینده مردم نجف آباد در مجلس عنوان کرد: همچنین برای توسعه بیمارستان شهید منتظری حدود 13 و 500 متر زمین برای در نظر گرفته شد که مقرر شد برای ساخت آن حدود 60 درصد از اعتبار آن را دولت و مابقی را هم خیرین تقبل کنند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: بیمارستان فاطمه زهرا (س) هم مقرر شده است توسعه یابد و حدود 3600 متر زمین هم برای ساخت اختصاص یافته است که در هفته های آتی کلنگ آن به زمین زده می شود.



وی بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی امام محمد باقر تامین اجتماعی هم به بهره برداری رسید و امکانات پزشکی آن هم تجهیز شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374742
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار