خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/26 - 16:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بامیری خبر داد:

اختصاص ۱۴هزار میلیارد ریال اعتبار به جاده لردگان ـ ایذه

نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: مجموعاً ۸۰۰میلیارد تومان از اعتبارات تهاتر نفت، ۳۰۰میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۵۶ و ۳۰۰میلیارد تومان نیز از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به جاده لردگان ـ ایذه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین بامیری  راجع به جاده لردگان ـ ایذه، اظهار کرد: مجموعاً 800میلیارد تومان از اعتبارات تهاتر نفت، 300میلیارد تومان از اعتبارات ماده 56 بانک رفاه کارگران و 300میلیارد تومان نیز از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به این جاده اختصاص یافته است.



وی در ادامه گفت‌: در طرح آبرسانی به 53 روستای بخش رودشت و بخش مرکزی از طریق آب آتشگاه با اعتباری بالغ بر 420میلیارد تومان که تاکنون 8کیلومتر از شبکه‌های روستاهای دلی، امام‌آباد و شهرک مأمور انجام و تعویض شده‌اند، پروژه اوره و بارز با اعتباری معادل 11میلیارد تومان تا کنون 22کیلومتر شبکه‌های داخلی آن تمام شده است و پروژه مجتمع ریگ با اعتباری معادل 7میلیارد تومان که تمام کار آن به اتمام رسیده است.



نماینده مردم لردگان و خان‌میرزا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه گازرسانی به مناطق پشت کوه میلاس و پشت کوه فلارد و پشت کوه رودشت منطقه دودرا با رایزنی‌هایی که با وزیر نفت و شرکت گاز کشور و استان انجام گرفته است، پروژه فعال است و در آینده شاهد گازرسانی به این مناطق خواهیم بود.



وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده در احداث و راه‌اندازی کارخانجات زیرمجموعه پتروشیمی لردگان دو مجوز کارخانه ملامین کریستال برای فلارد و پارک اوره رزینی برای شهرستان لردگان گرفته شده است، که پارک اوره رزینی شامل 45 واحد با سرمایه‌گذاری 20هزار و 97میلیارد ریال اجرا خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 365158
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار