خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/15 - 12:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی مطرح کرد:

اختصاص اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای دانشگاه علوم پزشکی ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: دستور اختصاص اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی داده شده است.

سارا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با معاون وزیر بهداشت گفت: در این دیدار پیرامون حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی بحث و بررسی شد و خوشبختانه پس از استماع موارد مطروحه دستورات لازم را صادر نمودند.



وی افزود: در این نشست دستور اختصاص اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی داده شد همچنین مقرر شده است حدود 5 میلیارد تومان هم به شهرستان های فاقد بیمارستان حوزه انتخابیه تخصیص داده شود تا برای تجهیز مراکز بهداشت این شهرها صرف شود.



نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: پیگیری های مکرری برای اختصاص یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان رازی صورت گرفته بود اما به دلیل اینکه مبلغی را باید دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می کرد و توان پرداخت این مقدار را نداشت مقرر گردید از طریق هیات امنای ارزی اعتبار خرید این دستگاه پرداخت شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 375738
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار