خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/17 - 13:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پاکمهر مطرح کرد:

اختصاص اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای بهسازی راه های بجنورد- شوقان به سنخواست و میامی به سنخواست

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان برای بهسازی راه بجنورد-شوقان به سنخواست و همچنین اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان برای طرح راه اصلی میامی-(جاجرم و گرمه) - سنخواست اختصاص داده شد.

سید محمد پاکمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده شبکه های آبیاری نوین رزقانه در روزهای اخیر به بهره برداری رسید این پروژه به میزان 10 کیلومتر شبکه انتقال و 77 هکتارآبیاری نوین با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال برای 1800 خانوار بوده است.



وی افزود: همچنین تعداد 15 پروژه بنیاد مسکن در شهرستان بجنورد به متراژ 47 هزار متر مربع با اعتبار میلیاردی به بهره برداری رسید همچنین نخستین نمایشگاه تخصصی زنجیره ارزش فرش دستباف و دستبافه های سنتی هم به بهره برداری رسید.



نماینده مردم بجنورد در مجلس بیان کرد: اخیرا نیز نشستی با معاونت پارلمانی وزیر راه، نماینده سازمان هواپیمایی کشور، نماینده راه آهن، نماینده سازمان ملی زمین و مسکن و ... برگزار شد که تصمیات بسیار ارزشمند و شفافی نسبت به مشکلات مطرح شده در جلسه اتخاذ شد و جهت اجرا به دستگاه ها ابلاغ شده است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: از مواردی که در این نشست مصوب شد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان برای بهسازی راه بجنورد-شوقان به سنخواست و همچنین اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان برای طرح راه اصلی میامی-(جاجرم و گرمه) - سنخواست اختصاص داده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 375828
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار