خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/30 - 10:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور خبر داد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل ورزشگاه دو هزار نفره اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع سفر ریاست جمهوری جهت تکمیل ورزشگاه دوهزار نفره اسفراین در نظر گرفته شده است.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت،  به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی حسن آباد پس از ۱۱ سال در روزهای اخیر  افتتاح شد این پروژه از سال ۹۱ به دلیل عدم‌پیگیری در جذب اعتبارات معلق بود که اکنون به بهره برداری رسیده است.

️نماینده مردم اسفراین در مجلس ارزش ریالی این پروژه را یک و نیم میلیارد تومان برشمرد و افزود: اعتبارات این پروژه از محل منابع ملی جذب و هزینه شده است.

️ این نماینده مردم در مجلس همچنین از بهره برداری از دو سالن ورزشی دیگر در روستای دهنه شیرین و چهل حصار خبر داد و گفت: این ورزشگاه ها نیز سالها به دلیل عدم پیگیری نیمه تمام بود که اکنون شاهد بهره برداری هستیم.

️وی همچنین از تصویب ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع سفر ریاست جمهوری جهت تکمیل ورزشگاه دوهزار نفره اسفراین خبر داد و افزود: اختصاص ۵ زمین چمن مصنوعی و کلنگ زنی زمین چمن شهرستان اسفراین با  اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه های در دست اجرا است که به زودی شامل حال ورزش دوستان این شهرستان می شود.

️حسین پور تصویب و ثبت انجمن مستقل کشتی باچوخه را از دیگر فعالیت های انجام شده به نفع کشتی گیران و ورزش دوستان طی سال گذشته عنوان کرد./

پایان پیام

 

خبرنگار: حمید اسکندری

  • کد خبر : 370325
آخرین اخبار