خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 16:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تسریع در تکمیل بزرگراه زابل به زاهدان

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: برای تسریع در تکمیل بزرگراه زابل به زاهدان اعتباری در نظر گرفته شده است که همین موضوع سبب پیشرفت در ساخت این پروژه شده است.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عدم تامین اعتبار برای تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی گفت: متاسفانه عملیات اجرایی پروژه بزرگراه زابل به زاهدان حدود 14 سال پیش شروع شده است اما به کندی پیش می رفت و پیشرفت قابل توجهی نداشت.



وی افزود: اما در 3 سال اخیر با تلاش های انجام شده با اختصاص اعتبار  این پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است و قریب به 100 کیلومتر آن احداث شده است و حدود 27 کیلومتر آن تا اواخر سال به اتمام می رسد و زیر بار ترافیکی می رود.



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 150 میلیارد از طریق ماده 56 به این پروژه تزریق شده است و همچنین 190 میلیارد تومان هم از سوی اعتبارات تملک دارایی به این پروژه تزریق خواهد شد تا پیشرفت احداث پروژه سرعت گیرد و شاهد بهره برداری آن باشیم.



سرگزی بیان کرد: انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی اعتبارت لازم را در جهت تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه اختصاص دهد که با این اقدام شاهد کاهش تصادفات جاده ای خواهیم بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 374184
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار