خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/24 - 17:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی مطرح کرد:

احداث چند مرکز جامع سلامت روستایی و شهری در زابل

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: در حوزوه بهداشت و درمان هم چندین مرکز جامع سلامت شهری و روستایی احداث و به بهره برداری رسید و برای مراکز درمانی نیز امکانات پزشکی اخذ و تحویل بیمارستان ها داده شد تا اینکه از مشکلات در این حوزه کاسته شود.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه این اعتبار تا حدودی اخذ و در حال حاضر نیز در حال انجام عملیات هستند.



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و هامون در مجلس گفت: پس از بازدید رئیس سازمان عشایر کشور به مناطق عشایری حوزه انتخابیه مقرر شده بود که اقداماتی برای رفع مشکلات عشایر عزیز منطقه انجام شود و خوشبختانه این وعده تا حدودی محقق شده است و برخی از خواسته های این عزیزان در حال انجام شدن است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای رفع مشکل فضای آموزشی در حوزه انتخابیه به ویژه مناطق روستایی جلساتی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش از جمله رئیس سازمان نوسازی مدارس برگزار شد و در این رابطه اقداماتی در چند ماهه گذشته انجام گرفت و در ماه های آتی هم براساس قول هایی که داده شد مقرر گردیده اعتباراتی برای انجام این کار انجام دهند.



وی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم چندین مرکز جامع سلامت شهری و روستایی احداث و به بهره برداری رسید و برای مراکز درمانی نیز امکانات پزشکی اخذ و تحویل بیمارستان ها داده شد تا اینکه از مشکلات در این حوزه کاسته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373113
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار