خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/24 - 06:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی خبر داد:

آغاز توسعه گلخانه ها در شهرستان مرزی راز و جرگلان

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس گفت: پیرو بازدید میدانی سفر قبلی به راز و جرگلان و درخواست های مردمی در خصوص توسعه راز و جرگلان در قالب شهرک های کشاورزی و با پیگیری های مستمر، آغاز توسعه گلخانه ها در شهرستان مرزی راز و جرگلان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از آغاز توسعه گلخانه ها در شهرستان مرزی راز و جرگلان خبر داد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: پیرو بازدید میدانی سفر قبلی به راز و جرگلان و درخواست های مردمی در خصوص توسعه راز و جرگلان در قالب شهرک های کشاورزی و با پیگیری های مستمر، آغاز توسعه گلخانه ها در شهرستان مرزی راز و جرگلان صورت گرفت.



وی ادامه داد: در این بازدید میدانی موافقت واگذاری های زمین چندین صورت شکل گرفت که از جمله آن می توان به شهرک گلخانه ای کرپشلی به مساحت 10 هکتار، غلامان به مساحت 10 هکتار و حصارچه به مساحت 20 هکتار اشاره کرد.



ماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس یادآور شد: تمامی موارد یادشده مورد موافقت اداره کل منابع طبیعی استان خراسان شمالی قرار گرفته و به جهاد کشاورزی استان جهت سیر مراحل قانونی ابلاغ گردید./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 309881
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار