خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 16:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ارکانی:

آسفالت راه‌های خاکی روستاهای میان جلگه با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام شد

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آسفالت معابر روستایی در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است؛ گفت: اقداماتی در خصوص آسفالت راه‌های خاکی روستایی میان جلگه با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام شد و مقدار قابل توجهی قیر از هر دو سازمان دریافت کردیم.

احسان ارکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته برای حوزه انتخابیه، گفت: اقدامات اساسی در خصوص الحاق ۱۶۰ هکتار زمین به مساحت شهری صورت گرفت که مشکل متقاضیان مسکن ملی را برطرف کرد؛ در حدود دو سال این اقدامات در مورد مسکن ملی ادامه داشت که در شورای شهرسازی ابلاغ شد.



نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: پیگیری‌ها در خصوص آسفالت معابر و روستاهای مختلف در حوزه انتخابیه و دریافت قیر تهاتری از بنیاد مسکن صورت گرفت، همچنین اقداماتی در خصوص آسفالت راه‌های خاکی روستایی میان جلگه با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام شد و مقدار قابل توجهی قیر از هر دو سازمان دریافت کردیم، پیگیری‌ها همچنان برای آسفالت معابر روستایی ادامه دارد که در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.



نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: پیگیری‌ها برای ابلاغ شهر جدید گلبو در میان جلگه صورت گرفته است و به عنوان یازدهمین شهر ما خواهد بود.



عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات انجام شده حوزه فرهنگی یادآور شد: چند روز گذشته مراسم تدفین و خاکسپاری مرحوم دکتر اسلامی ندوشن را داشتیم که بر اساس وصیت ایشان در جوار عطار نیشابوری به خاک سپرده شدند، با توجه به اینکه نیشابور اولین شهرستان از مناطق استانی است که دارای انجمن آثار فرهنگی است که چندی پیش در نیشابور و  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس کردیم و یکی از اقدامات مهم ما تکریم بزرگان فرهنگ هنر و مفاخری است که در سطح کشور و نیشابور شناخته شده هستند.



ارکانی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای تکریم از بزرگان فرهنگ ،ادب و هنر کشور تلاش خواهیم کرد که ظرفیت‌های فرهنگی جدیدی را در حوزه انتخابی با استفاده از انجمن آثار باستانی و فرهنگی نیشابور ایجاد کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 372331
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار