خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/21 - 12:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسنوند:

‎موازی کاری مانع از اثرگذاری به موقع فراکسیون انقلاب می‌شود/ نادیده گرفتن تصمیمات جمعی به دور از رفتار فراکسیونی است

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب با بیان اینکه ‎موازی کاری مانع از اثرگذاری به موقع فراکسیون انقلاب می‌شود، گفت: نادیده گرفتن تصمیمات جمعی به دور از رفتار فراکسیونی است.

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اعتقاد به اینکه همفکری و رفتار جمعی اساس کار پارلمانی در مجلس است، گفت: فراکسیون های مجلس بستر مناسبی را برای کار جمعی گروه های سیاسی حاضر در مجلس فراهم آورده اند و وقتی نمایندگان در یک فراکسیون عضو می‌شوند بنا این است که مشکلات را با همبستگی و همفکری جمعی حل کنند.



رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موازی کاری مانع از اثرگذاری به موقع فراکسیون انقلاب می‌شود، ادامه داد: نادیده گرفتن تصمیمات جمعی و منطق قالب بر فراکسیون از سوی جمعی از اعضا به عناوین مختلف اقدامی عجیب و به دور از رفتار پارلمانی است.



نماینده مردم اندیمشک در مجلس یازدهم اظهار کرد: فراکسیون انقلاب اسلامی، فراکسیون اکثریت مجلس و خروجی اقبال مردم در انتخابات اسفندماه سال 98 از ائتلاف جبهه انقلاب است و حفظ این یکپارچگی در پیشبرد اهداف و برنامه های فراکسیون امری ضروری است.



حسنوند با اشاره به معیارهای انقلابی‌گری که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان از جمله ساده‌زیستی، مسئولیت‌پذیری، مردمی بودن، مقدم داشتن حل مسائل اصلی، همکاری صمیمانه با قوا و پایبندی کامل به قانون اساسی برشمردند، گفت: افرادی که خود را انقلابی می‌دانند باید این ویژگی‌ها را داشته باشند و در این راستا همگام با هم تلاش کنند و گام بر دارند.



وی تاکید کرد: اگر نمایندگان می‌خواهند خروجی مجلس انقلابی باشد باید خصوصیات مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در بحث ویژگی های مجلس انقلابی مورد توجه قرار دهند و توجهی به حاشیه سازی‌ها نداشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361542
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار