خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/08 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه؛

۹ دی؛ پیوند عمیق مردم با ولایت/ جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار است

نماینده مردم سمیرم در مجلس اعتقاد دارد حماسه نهم دی ماه، نشان داد مردم با ولایت پیوندی عمیق دارند و جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، گفت: این روز نشان داد مردم با ولایت پیوندی عمیق دارند و جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار است.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور آگاهانه مردم در حماسه نهم دی ماه خط بطلانی بر همه فتنه گری ها بود، اظهار کرد: این رخداد موجب شد بسیاری از چالش ها و دسیسه های فتنه انگیز دشمنان خنثی شود.



وی با بیان اینکه تمام مردم با دیدگاه های سیاسی مختلف در این روز به میدان آمدند تا نشان دهند حفظ ارزش های انقلاب اسلامی برایشان اولویت دارد و در حوزه منافع ملی با احدی شوخی ندارند، ادامه داد: بر این اساس بساط فتنه گران از کف خیابان ها برچیده شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروزه نیز باید با همان روحیه استکبارستیزی در مقابل زیاده خواهی های غربی ها ایستادگی کرد تا منافع ملی کشورمان تامین شود و هیچگاه نباید در این عرصه کوتاه بیاییم.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک برای تحقق آرمان های گام دوم انقلاب باید با همان روحیه حماسه نهم دی ماه وارد عرصه شویم و از خون شهدای انقلاب پاسداری کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 334631
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار