خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/19 - 14:07
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
سرویس : استان ها
با پیگیری‌های نیکزاد؛

۷۸۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه اختصاص یافت

مصوبات جلسه پیگیری راه‌آهن اردبیل، میانه با دستور معاون اجرایی رئیس‌جمهور اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،جلسه‌ای که در هشتم آذرماه به همت علی نیکزاد   در ریاست‌جمهوری تشکیل شد.محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص ۷۸۰ میلیارد تومان و به شرکت ذوب‌آهن اصفهان برای تحویل ۵۰۰ تن ریل دستور داد.



 براساس این نامه، سازمان برنامه و بودجه باید مبلغ ۵۸۰ میلیارد تومان ظرف ۱۰ روز آینده و ۲۰۰ میلیارد تومان در دوماه آینده به پروژه راه‌آهن اختصاص دهد.همچنین شرکت ذوب‌آهن اصفهان موظف است ۵۰۰ تن ریل در هفته جاری به پروژه تحویل دهد و برای انعقاد قرارداد تحویل ۵۵۰۰ تن با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل اقدام کند.



پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس برای به ثمر نشستن پروژه‌های در دست‌اقدام نه در روی کاغذ بلکه با دستور صریح به سازمان برنامه و بودجه و با تعیین سقف زمانی برای تخصیص مبالغ همراه می شود.



دانش‌آموزان نخبه با نیکزاد دیدار کردند



در این دیدار ۶ نفر از دانش آموزان نخبه به نمایندگی از ۱۵۰۰عضو پژوهش سرای های اردبیل مطالبات، دغدغه ها، خواسته ها، مشکلات و موانع پیشرفت و ترقی دانش آموزان نخبه را مطرح کردند.



علی نیکزاد در راستای تامین خواسته‌های دانش‌آموزان نخبه اقدامات لازم را انجام داد.برای تامین نیاز مالی و تجهیز پژوهش‌سراها، حمایت از چاپ مقالات و ایده‌ها و تامین کتاب‌های علمی پژوهشی قول مساعد داده شد.صفر تا صد خواسته مالی پژوهشسراهای دانش آموزان دختر و پسر را تامین و برای تجهیز این پژوهش سراها قول مساعد داد.



همچنین نماینده مردم اردبیل در مجلس،در حمایت از ایده ها،چاپ مقالات و کتاب های علمی و پژوهشی دانش آموزان صفر تا صد هزینه های چاپ این کتاب ها را برعهده گرفت.



دیدار با اهالی روستای کریق



نماینده مردم  اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای کریق افزود: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که ملت ما می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

نیکزاد در دیدار با مردم که در محل مسجد روستا انجام پذیرفت در ارتباط با خواست و نیاز منطقه اقدامات لازم انجام داد.



پیگیری حق آبه کریق_ قزل قیه، آب شرب، ۵ هزار متر مربع آسفالت ریزی، ۳ میلیارد تومان و ۹۰۰ متر مربع زمین جهت احداث سالن ورزشی، و طرح هادی روستای از جمله مواردی است که نسبت به تحقق آنها اقدام شد.



حضور در روستای خلیل‌آباد



علی نیکزاد در جمع مردم روستای خلیل‌آباد،با بیان اینکه با حضور گسترده مردم در انتخابات، یأس و ناامیدی در اردوی دشمنان نظام و انقلاب حاکم می‌شود،افزود: ملت مسلمان ایران با شرکت در انتخابات مجلس، امکان سوءاستفاده تبلیغی به دشمنان را نمی‌دهد.



وی گفت: دشمنان ایران برای تشویق مردم به عدم حضور در پای صندوق‌های رأی نقشه‌ها چیده اند، ولی مردم با شرکت خود، بار دیگر جواب دندان‌شکنی به آن‌ها خواهد داد.



در ادامه جلسه، نیکزاد برای پیگیری بخشی از نیازهای منطقه از قبیل تجهیز مسجد و تأمین اعتبار کانال‌کشی قول مساعد داد.

لازم به یادآوری است که طرح هادی و آسفالت جاده این روستا با حمایت‌های نیکزاد انجام پذیرفته است.



افتتاح شبکه آبرسانی روستای حمل آباد



پروژه آبرسانی روستای حمل آباد با حضور نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، مسئولان آب و فاضلاب، اعضای شورا، دهیاری و اهالی این روستا برگزار شد.



در مراسم افتتاح، اهالی روستای حمل آباد از تلاش ها و پیگیری های مکرر نیکزاد در تحقق وعده های داده شده در سفرهای قبلی به این روستا از قبیل احداث شبکه آبرسانی،حفر چاه آب و اعتبارهای تخصیص یافته ملی به این روستا قدردانی کردند.



نیکزاد در سخنانی با دعوت از اهالی جهت مشارکت عمومی و باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق وعده های داده شده در روستای حمل آباد امروز شاهد عملی شدن یکی دیگر از وعده های داده شده بودیم.



وی افزود: شبکه آب رسانی روستای حمل آباد با اعتبار ۵ میلیارد تومانی و با حفر چاه ۶۰ متری به ظرفیت ۶ لیتر بر ثانیه به مرحله بهره‌برداری رسید.



ضرورت حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی



علی نیکزاد در جمع مردم روستای ایوریق،لزوم شرکت در انتخابات را یادآوری و بر تأکید مکرر بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات مجلس از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی در شکل‌گیری مجلس تراز انقلاب اسلامی مؤثر است،افزود: برگزاری انتخابات باشکوه نشان‌دهنده نقش مهم مردم در اداره امور کشور و تکیه‌ی نظام به مردم در همه عرصه‌ها می‌باشد.



در این دیدار مردم مشکلات و نیازهای منطقه را اعلام کردند و از سوی نیکزاد در ارتباط با برخی از خواسته‌ها از جمله آسفالت گذرگاه‌های روستا، سالن ورزشی، تأمین اعتبار مورد نیاز برای مطالعه سد ایوریق، افزایش سهمیه‌ی گازوئیل ماشین‌آلات کشاورزی و مشکلات ثبت‌نام‌کنندگان تراکتور پیگیری شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372800
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار