خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/01/05 - 03:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ترکی مطرح کرد:

گسترش "رونق تولید" نگاه ویژه مجلس، دولت و قوه قضائیه را می طلبد

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مسئله مهم بسط رونق تولید نگاه ویژه مجلس،دولت و همچنین قوه قضائیه را می طلبد که امیدوارهستیم هرچه سریعتر این مهم اتفاق بیفتد.

اکبر ترکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام " رونق تولید" اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که در این سال های اخیر گریبان گیر مردم شده است، شعارهای این سه سال اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب  در همین راستا نامگذاری شده اند.



دشمنان روی اقتصاد کشور سرمایه گذاری کرده اند،تا از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند



وی افزود: شعارهای این چند سال اخیر که مبتنی بر اقتصاد نامگذاری شده اند،حاکی از این است که  مردم مشکلات اقتصادی دارند و باید برای حل این مشکلات گام های جدی برداشته شود و هم اینکه دشمنان روی مسئله اقتصاد کشورمان سرمایه گذاری کرده اند تا اینکه این موضوع را ابزاری برای ایجاد نارضایتی مردم از نظام تلقی کنند و به خیال باطل خود به اهداف  مورد نظرشان در این رابطه دست پیدا کنند.



عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: امسال هم با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی زیادی برای مردم بوجود آمد بود؛ مقام معظم رهبری در همین راستا این سال را به سال "رونق" تولید نامگذاری کردند.



با استفاده از ظرفیت های کشور می توان بر مشکلات موجود فایق آمد



ترکی به ظرفیت های بالقوه موجود در کشور اعم از منابع انسانی و طبیعی اشاره و تاکید کرد: اگر نگاه مسئولان به ظرفیت های داخل کشورباشد؛قطعا مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان برطرف می شود،چرا که هم نیروی انسانی توانمند و هم اینکه منابع طبیعی در ایران بیش از حد است و می توان با استفاده از این ظرفیت ها بر مشکلات موجود فایق آمد.



نماینده مردم فریدن شهر،فریدن و چادگان افزود: اگر رونق تولید در کشور گسترش پیدا کند،در حقیقت وابستگی کشورمان نسبت به واردات از کشورهای دیگرکمتر می شود و در ضمن مسئله مهم بسط رونق تولید نگاه ویژه مجلس،دولت و همچنین قوه قضائیه را می طلبد که امیدوارهستیم هرچه سریعتر این مهم اتفاق بیفتد./



پایان پیام

  • کد خبر : 276861
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار