خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 11:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ویس کرمی در تذکر شفاهی:

گذشت آن زمان که مردم منطقه از ناوهای آمریکا حساب می بردند

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: گذشت آن زمان که مردم منطقه از ناوهای آمریکا حساب می بردند، همه می دانیم که این مترسک ها فقط مایه دلخوشی موقت صهیونیست های ترسو و بزدل است وگرنه همه می دانند ناوهای آمریکایی نه قصد ورود به جنگ را دارند و نه در جنگ غزه کارآمدی دارند و نه ظرفیت ورود به یک جنگ را دارند بلکه سیب های خوبی برای جنگ های مقاومت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  مهرداد ویس کرمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: یکی از نکات قابل تذکر در عملیات طوفان الاقصی نحوه ورود آمریکا به این درگیری است از طرفی آمریکایی ها اعلام می  کنند مخالف گسترش درگیری هستند و از طرف دیگر ناوهای جنگی خود را به سواحل سرزمین های اشغالی نزدیک کردند.



نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کجای دنیا ورود آمریکایی ها مانع از جنگ شده که این دومی آن باشد، آیا کشتی های جنگی را به عنوان صلح به مردم بی دفاع غزه نزدیک کرده اید؟ آمریکا بهتر است برای کاهش تنش و کاهش تنش گسترش جنگ شرارت های فرزند نامشروع خود یعنی اسرائیل را کنترل کند.



وی اضافه کرد: گذشت آن زمان که مردم منطقه از ناوهای آمریکا حساب می بردند، همه می دانیم که این مترسک ها فقط مایه دلخوشی موقت صهیونیست های ترسو و بزدل است وگرنه همه می دانند ناوهای آمریکایی نه قصد ورود به جنگ را دارند و نه در جنگ غزه کارآمدی دارند و نه ظرفیت ورود به یک جنگ را دارند بلکه سیب های خوبی برای جنگ های مقاومت هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 372884
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار