خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/31 - 10:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
نخعی خواستار شد

کمک ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت های جاده ای شهرستان های نهبندان و سربیشه

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس در دیدار با رییس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خواستار کمک ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت های جاده ای شهرستان های نهبندان و سربیشه شد.

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دیدار با وجیه اله جعفری معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: در این دیدار که معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی،  رییس سازمان صنعت استان و  معاون اداره کل فنی و حرفه ای استان نیز حضور داشتند. موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار  گرفت.



وی افزود: البته این جلسه پیرو جلساتی که قبلاً با این سازمان داشتیم برگزار و موضوعات مختلفی از جمله کمک به توسعه و اجرای فازهای اکسید منیزیم سربیشه، توسعه صنعت گرانی، دپارتمان ملی معدن نهبندان و خط انتقال برق نهبندان به شاه‌کوه مورد بحث قرار گرفت.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین مذاکراتی در خصوص کمک  ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت های جاده ای شهرستان های  نهبندان و  سربیشه، که مقرر گردید تصمیم گیری نهایی بعد از بازدید کارشناسان سازمان صورت پذیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 340548
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار