خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/07 - 09:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سالاری:

کلید رفع مشکلات معیشتی مردم دست وزرای اقتصاد و امور خارجه است

نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس، با بیان اینکه رفع مشکل معیشتی مردم ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و امور خارجه دارد تاکید کرد که اگر این وزارتخانه‌ها از همین ابتدای راه با اتخاذ سیاست‌های راهبردی به درستی ریل‌گذاری کنند می‌توان امید داشت که راندمان مطلوبی را برای کشور به ارمغان آورند.

عثمان سالاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن درخواست از دولت برای اقدامی سریع در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: رفع مشکل معیشتی مردم ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و وزارت امور خارجه دارد.

نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر این وزارتخانه‌ها سیاستگذاری صحیحی در عرصه داخلی و خارجی در قالب دیپلماسی اقتصادی داشته باشند و در این حوزه فعال و دینامیک عمل کنند قطعا نقش موثری در رفع مشکلات معشتی مردم و حل مسائل اقتصادی کشور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: اگر سیاست‌های پولی و ارزی به درستی تبیین و تسجیل شوند قطعا به کاهش نرخ تورم و در نهایت ایجاد ثبات در بازار منتهی خواهد شد که تحقق این مهم نیز در گروی راهبردهای اساسی و ارائه برنامه‌های کاربردی توسط کارشناسان و مدیران مجربی است که در وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی بکار گرفته شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: اگر وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و امور خارجه از همین ابتدای راه دولت چهاردهم به درستی ریل‌گذاری کرده و بر مبنای خرد و بررسی‌های کارشناسانه به اتخاذ سیاست‌های راهبردی بپردازند می‌توان امید داشت که راندمان مطلوبی را برای کشور به ارمغان آورند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382853
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار