خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/29 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
قاضی‌پور در تذکر شفاهی

چرا مستمری رزمندگان معسر پرداخت نمی‌شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس نسبت به عدم پرداخت مستمری رزمندگان معسر و افزایش آن در سال جدید انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت،نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: لایحه تشکیل وزارت واردات به صحن علنی مجلس آمد که خلاف قانون بود اما نمایندگان به آن رأی ندادند لذا آقای روحانی چرا صورت مسئله را پاک و خودزنی می‌کنید؟ چرا وزیر صنعت و معدن که در اوضاع کرونایی شبانه روز تلاش می کرد را عزل کردید؟ شما دیروز واردات بدون انتقال ارز را تأیید و ابلاغ کردید این یعنی اخلال در نظم اقتصادی کشور که به معنای حاکمیت قاچاقچیان بر اقتصاد ایران و کاهش مجدد ارزش پول ملی است.



نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه اقدام به جهش تولید توسط آقای رحمانی به تشویق نیاز داشت یا تنبیه، گفت: آقای مصری نایب رئیس مجلس لطفا از دولت بپرسید مستمری رزمندگان معسر چه شد؟ چرا مستمری آنها پرداخت نمی‌شود.



عبدالرضا مصری همچنین در ادامه در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: به صورت مکتوب و مستند بارها از آقای نوبخت خواسته‌ایم که افزایش حقوق آنها منظور شود اما متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.



وی ادامه داد: با وجود 40 درصد تورم حقوق رزمندگان از سال گذشته تاکنون تغییری پیدا نکرده است و رزمنده‌ای که سال‌ها از کشور دفاع کرده 750 هزار تومان مستمری دریافت می‌کند و هیچ‌کس نیز پاسخگو نیست./




پایان پیام


  • کد خبر : 297966
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار