خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/26 - 14:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی مطرح کرد

پیگیری مشکل فاضلاب و روشنایی معابر محلات اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس در بازدید از محله کاظم آباد اردبیل از پیگیری مشکل فاضلاب و روشنایی معابر محلات اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با همراهی فرماندار محترم اردبیل، و جمعی از مدیران در جمع اهالی شریف محله کاظم آباد حضور یافت و ضمن گفتگو با مردم به درخواست‌های اهالی رسیدگی نمود.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدارگفت: از جمله مواردی که در این دیدار مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت ,مشکل فاضلاب بود که مقررشد برخی مسیر ها که منفصل هستند تا آخر تیرماه به شبکه وصل شود.



وی افزود: مشکل روشنایی معابر نیز مورد بررسی قرار گرفت که مذاکرات لازم با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق انجام شد همچنین تامین امنیت محله توسط نیروی انتظامی و مذاکره با مسئولان ذیربط جهت گشایش سالن ورزشی شهرک نجف زاده نیز انجام شد.



موسوی ادامه داد: مشکل ترافیکی، رسیدگی به مسجد محله و بطور کلی نیازها و مشکلات محلات سیزده‌گانه توسط فرمانداری، شرکت آب و فاضلاب و راه و شهرسازی مکتوب شد تا  رایزنی ها و پیگیری های لازم را با وزارتخانه های مربوطه انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 342099
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار