خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/20 - 13:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فرخی میکال خبرداد

پیگیری برای تکمیل پروژه فاضلاب سیاهکل و لاهیجان/ حضور اعضای کمیسیون امور داخلی مجلس در حوزه انتخابیه

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب سیاهکل و لاهیجان پیگیری هایی صورت گرفته تا این پروژه ها به اتمام برسند و اعتبارات لازم در این رابطه تخصیص یابد.

رسول فرخی میکال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پروژه فاضلاب لاهیجان که بیش از 20 سال پیش کلنگ زده شده تاکنون حدود 60 درصد پیشرفت داشته که برای تکمیل این پروژه به اعتبارات ویژه نیازمند است و البته پیگیری های لازم در این رابطه انجام شده است.



نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: ضمنا پروژه فاضلاب سیاهکل نیز بیش از 20 سال کلنگ زده شده اما پیشرفت چندانی نداشته و در این خصوص نیز پیگیری های لازم انجام و حتی مکاتباتی با رئیس جمهور صورت گرفته است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در روزهای اخیر به همراه مسئولان محلی از روستاهای آسیابر، امیرآباد، حسن بکنده، سحر خیز محله و جیرباغ حضور پیدا کردیم و از نزدیک مشکلات آنها را استماع تا اینکه پیگیری های لازم جهت رفع آنها صورت بگیرد.



وی عنوان کرد: مشکلات روستائیان بیشتر مربوط به حوزه آب، برق، کشاورزی و منابع طبیعی بوده که در این دیدارها مسئولان مربوطه حضور پیدا می کنند تا مشکلات آنها مرتفع شود.



فرخی میکال اظهار کرد: در روزهای اخیر نیز اعضای کمیسیون امور داخی مجلس به همراه مدیریت بحران کشور از سایت دفن زباله سیاهکل و لاهیجان  بازدید و در جریان مراحل توسعه این سایت قرار گرفتند.



وی افزود: در این سایت روزانه حدود 200 تن زباله از پسماند شهرهای لاهیجان و سیاهکل انباشت می‌شود و برای تکمیل زهکشی و هدایت شیرآبه‌های آن اعتباری حدود 25 میلیارد تومان پیش‌بینی شده و تاکنون 8 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 333272
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار