خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/25 - 08:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بهروزی فر مطرح کرد

پیگیری احیا، بروز رسانی و تجهیز وضعیت سینمای شهرستان فومن

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از پیگیری احیا ، بروز رسانی و تجهیز وضعیت سینمای شهرستان فومن خبر داد و گفت: سینمای شهر فومن یکی از قدیمی ترین سینماهای گیلان می باشد و برای بسیاری از شهروندان منطقه یاد آور خاطرات بسیاری می باشد بنابراین لازم است به وضعیت آن رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی احیا و بروز رسانی و تجهیز وضعیت سینمای شهرستان فومن حضور یافت.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این نشست که فرماندار شهرستان و رییس اداره ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند، مشکلات این سینما مطرح شد؛ چراکه سینمای شهر فومن یکی از قدیمی ترین سینماهای گیلان می باشد و برای بسیاری از شهروندان منطقه یاد آور خاطرات بسیاری می باشد.



وی افزود: همچنین مالک سینما طلوع فومن ابراز داشتند که سینما فومن از نظر فضا و نوع سالن یکی از منحصر به فرد ترین سالن ها بوده که می تواند ظرفیت ۹۰۰ نفر را داشته باشد که با توجه به قدمت آن نیاز به تامین صندلی و دستگاه لیزری خواهد داشت که با تامین آن می تواند تبدیل به یک برند برای شهرستان به جهت نمایش فیلم، برگزاری همایش ها و... باشد.



بهروزی فر با بیان اینکه با توجه به موقعیت مکانی سینما و قیمت زمین در آن منطقه علاقمندی ایشان برای ادامه فعالیت در این خصوص را ستودنی دانست و بیان کرد: درصد مشارکت یک سینما دار در کار فرهنگی همان ملکی است که برای فرهنگ و هنر در اختیار مردم قرار می دهد و مسولین امر در این خصوص برای تجهیز همکاری نمایند همچنین مقرر گردید بازدید میدانی از این مجموعه صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 341897
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار