خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/18 - 11:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نقدعلی در تذکر ماده 75:

وزیر بهداشت باید زوایای واکسیناسیون را برای ما تبیین کند/افرادی که چشم طمع به اختلاف در مجلس انقلابی دارند این آرزو را به گور خواهند برد

نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه وزارت بهداشت واکسیناسیون زیر 12 سال را ممنوع کرده است، گفت: وزیر بهداشت باید زوایای واکسیناسیون را برای ما تبیین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (سه شنبه 18 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به صحبت های یکی از نمایندگان درباره موضوع واکسیناسیون گفت: مقام معظم رهبری ما را امر به رجوع  به متخصص کرده اند.



نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت خواستار ارائه گزارشی درباره واکسن شدند، یادآور شد: پس از تذکر روز گذشته بنده به وزیر، ایشان گزارشی ارائه کردند که در این گزارش مطالب ارزنده و قابل قبولی مطرح شد.



وی با بیان اینکه درباره واکسیناسیون 2 نظر وجود دارد، اضافه کرد: وزارت بهداشت واکسیناسیون زیر 12 سال را ممنوع کرده است.



عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم با بیان اینکه چنین نیست که ما امری داشته باشیم، اما در جزئیات تحقیق و بررسی نکنیم، تصریح کرد: ما همگی مامور همراهی با وزرای اقتصاد، صمت و کشاورزی هستیم، اما اگر گزارشی خواسته می شود باید ارائه دهند.



نقدعلی با اشاره به جلسه امروز صبح نمایندگان با وزیر کشور گفت: در این جلسه نمایندگان نظرات خود را با جدیت و شفافیت مطرح کردند، همانگونه که در صحن علنی نیز با حضور آقای خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مسائل و مطالبات مطرح شد.



وی با بیان اینکه وزیر بهداشت باید زوایای واکسیناسیون را برای ما تبیین کند، تا ما بتوانیم این موضوع را برای نیروهای ارزشی و بسیجی ها که در نماز جمعه به ما مراجعه می کنند، توجیه و تبیین کنیم، تصریح کرد: نمایندگان در تعابیر خود دقت کنند. البته ما کجا و هارون مکی کجا.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: ما تا آخرین نفس و قطره خون در امر ولایت و کیان ایران و اسلام ایستاده ایم و افرادی که چشم طمع به اختلاف و تفرقه در مجلس انقلابی دارند این آرزو را به گور خواهند برد./



پایان پیام

  • کد خبر : 330842
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار