خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/22 - 16:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدیاری:

نهال جمهوری اسلامی در سایه یکپارچگی و بیداری مردم پس از سالها مجاهدت به ثمر نشست

نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ حسن محمدیاری نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.



بسم الله الرحمن الرحیم

"جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا "



۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به ثمر نشستن نهال جمهوری اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سایه یکپارچگی، بیداری، عدالت خواهی و پس از سالها مجاهدت و مبارزات مردم علیه استبداد، ظلم و ستم حکومت شاهنشاهی و طاغوت به وقوع پیوست.



هر ساله شاهد حضور حماسی و باشکوه مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بوده ایم، اما امسال شیوع ویروس منحوس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه برگزاری یک راهپیمایی باشکوه و مردمی را نداد و براساس مصوبات ستاد دهه مبارک فجر ، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه خودرویی و موتوری و نیز به صورت مجازی برگزار شد.



اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان همیشه جاویدان بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت همیشه در صحنه ایران خاصه مردم متعهد و ولایت مدار شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تداوم اقتدار ایران عزیز را در همه عرصه های داخلی و بین المللی از خداوند منان مسئلت دارم.



حسن محمدیاری

نماینده مردم شریف تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

 

  • کد خبر : 313727
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار