خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/24 - 16:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
در جریان سوال از غلامی؛

نماینده آستارا از پاسخ های وزیر علوم قانع شد

داداشی نماینده آستارا در جریان سوال خود از غلامی وزیر علوم از پاسخ های وی قانع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی داداشی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 24  تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال وی از منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات از پاسخ های وزیر قانع شد.



سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توضیح جریان رسیدگی این کمیسیون به سوال نماینده مجلس از وزیر علوم، گفت: موضوع سوال درباره دلیل عدم ارائه خدمات رفاهی مناسب به دانشجویان دکتری بود که در اجرای ماده 207 آئین نامه داخلی مجلس این سوال در دستور رسیدگی کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار گرفت.



نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نماینده سوال کننده و وزیر علوم در جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حاضر شدند و سوال و جواب مطرح شد که به علت عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون سوال را ملی تشخیص داد و جهت اعلام وصول به صحن علنی ارسال کرد.



عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس نیز در انتهای جریان رسیدگی سوال از وزیر علوم، گفت: حق بیمه تمام قراردادها با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها پرداخت شده و اگر لیست بیمه ارائه نشود، در حق دانشجویان اجحاف شده است که وزیر علوم باید به این موضوع رسیدگی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 284627
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار