خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/28 - 11:37
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
مرادی خبر داد:

موافقت با ارتقاء منطقه شمیل بندرعباس از دهستان به بخش در آخرین نشست هیات وزیران

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان خبرد اد: مطالبه دیرینه مردم منطقه شمیل سرانجام محقق و ارتقا شمیل از دهستان به بخش در آخرین نشست هیات وزیران مصوب شد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از تحقق مطالبه دیرینه مردم منطقه شمیل از توابع استان هرمزگان خبر داد و گفت: مطالبه دیرینه مردم منطقه شمیل سرانجام محقق و ارتقا شمیل از دهستان به بخش در آخرین نشست هیات وزیران مصوب شد.



نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شواری اسلامی با تشکر از معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: دکتر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ازجمله مسئولانی بود که در مذاکرات حضوری و تلفنی بر انجام این موضوع تاکید داشتند، لذا لازم می‌دانم ضمن تبریک به مردم پرتلاش بخش شمیل به نمایندگی از آنان از تلاش‌های معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و همکاری سایر نمایندگان استان در تحقق خواسته دیرینه مردم شمیل تشکر کنم.



به گزارش خانه ملت، دهستان شمیل با ۱۶ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق بندرعباس قرار گرفته که سال‌ها مردم این دهستان خواستار ارتقا شمیل در تقسیمات کشوری بودند که این مهم سرانجام در نشست امروز صبح هیات وزیران به تصویب رسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 310221
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار