خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/20 - 14:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متفکرآزاد در سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبریز:

مساجد مرکز ثقل و محلی برای افزایش ارتباط مردم با حاکمیت است

نماینده تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبریز گفت: مساجد مرکز ثقل و محلی برای افزایش ارتباط مردم با حاکمیت است بر این اساس محل ارائه راهکار و نقد سازنده باید مساجد باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ روح‌الله متفکر آزاد  نماینده تبریز،اسکو و آذرشهر و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبریز با اشاره به نقش مهم مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مجلس برای تقویت سنگر مسجد در بودجه سال آینده رقمی برای مساجد تصویب و برای تصویب به شورای نگهبان ارسال کرده است.



وی با بیان اینکه مساجد قرار گاه و محل تلاقی نیروهای معتقد و وفادار به انقلاب است، گفت: در مساجد کارهای بزرگ اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انجام می‌شود بر این اساس دشمن می‌خواهد مانع این کارایی شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به تحریم دانشمندان ایران اسلامی در حوزه های مختلف گفت: دشمن از فعالیت های موفق جمهوری اسلامی می ترسد زیرا که اگر اثبات شود جامعه را می توان با دین اداره کرد مردم دنیا به پا خواهد خواست که چرا ما را از دین جدا کردید.



وی با تاکید بر سازماندهی مکتبی مساجد ادامه داد: جامعه اسلامی موجود زنده است که سلول های آن مساجد می باشد و بازگشت به مساجد باید اتفاق بیفتد تا سلول اولیه فعال بماند.



متفکر آزاد اظهارکرد: مساجد مرکز ثقل و محلی برای افزایش ارتباط مردم با حاکمیت است بر این اساس محل ارائه راهکار و نقد سازنده باید مساجد باشد.



وی با اشاره به اینکه بازگشت به مساجد بازگشت به محل رشد و شکوفایی است، گفت: باید فعالیت مساجد به گونه‌ای باشد که هرکس دچار مشکل می شود ابتدا به مساجد مراجعه کند.



نماینده تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: دشمن به دنبال نابودی سرمایه های اجتماعی است در حالی که زنده نگه داشتن بدنه اجتماعی کار مساجد و کانون های فرهنگی مساجد است/



پایان پیام.

  • کد خبر : 358676
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار