خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 13:43
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
پاپی زاده مطرح کرد:

محور مقاومت از شاخه های درخت تنومند انقلاب اسلامی است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: حضور مردم در همه عرصه ها در جمهوری اسلامی آرام آرام انقلاب ما را به درخت تنومندی تبدیل کرده که شاخ و برگ گسترده آن تحت عنوان محور مقاومت درمنطقه را شامل می شود.

عباس پاپی‌زاده بالنگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به صدور گفتمان انقلاب اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان ، گفت: انقلاب یک شعار راهبردی به نام "نه شرقی و نه غربی" داشت که همیشه تغییرناپذیر است، جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس با شعار "نه شرقی نه غربی "شکل گرفت.



نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از مستضعفان و مظلومان یکی از مهمترین اصول اساسی گفتمان اسلامی است، اظهار داشت: انقاب اسلامی ما با محوریت کمک و مستضعفین جهان شکل گرفت و در هر نقطه دنیا مردم ما دغدغه  دفاع از مظلوم را دارند.



آمریکا با ادعای دموکراسی بزرگترین دولت های غیرمردمی و سلطنتی منطقه را مرد حمایت قرار می دهد



پاپی زاده با اشاره به شرایط منطقه مطرح کرد: در شرایط فعلی کشورهای ابرقدرت مانند آمریکا در منطقه حضور دارند؛ بعضی از دولت های غیرمردمی مانند آل سعود را در حمایت خود قرار می‌دهند؛ درحالی که در دنیا دم از دموکراسی و عدالت خواهی می زنند و از انتخاب دولت‌ها با رای مردم سخن می گویند؛ بزرگترین دولت های منطقه که غیرمردمی و سلطنتی هستند، مورد حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی هستند.



بیشتر بخوانید:





 



آمریکا هنوز به دنبال طرح سیاست خاورمیانه بزرگ است



وی با تاکید براین که با حضور آمریکا و متحدانش در منطقه می‌بینیم که حق مردم منطقه ضایع می‌شود، مطرح کرد: یک سوم نفت عراق را آمریکا در ازای حضور نظامی در عراق به نفع خودش  برداشت می‌کند و این غارت منابع طبیعی و ثروت این کشورها و مردم است.



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به طرح خاورمیانه بزرگ خاطرنشان کرد: تغییر دولت‌ها برای رسیدن به خاورمیانه بزرگ نقشه آمریکا بود که آن را دنبال می‌کند؛ لیبی، سوریه ،عراق را می خواست ازبین ببرد،همچنین مردم مظلوم یمن را تحت فشارهای اقتصادی ،نظامی و مورد تهاجم نظامی قرار می دهند تا به سیاست خاورمیانه بزرگ که مدنظر خودشان است، برسند.



عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر از یک نهال کوچک به یک درخت تنومند تبدیل شده است، مطرح کرد: حضور مردم در همه عرصه در جمهوری اسلامی از انقلاب ۵۷ تا الان که نزدیک ۴۱ سال می‌گذرد، آرام آرام انقلاب ما را به یک درخت تنومندی تبدیل کرده که شاخ و برگ گسترده ای را ایجاد کرده تحت عنوان محور مقاومت که از جمهوری اسلامی،تا لبنان و سوریه را در منطقه شامل شده است.



نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: می‌بینیم که عاملی که توانسته در حدود یک قرن گذشته جلوی تک تازی آمریکا در سطح دنیا را بگیرد محور مقاومت است و دیدیم پس از جنگ جهانی دوم ،هیچ کشوری نتوانسته به صورت رسمی اعلام کند که به پایگاه نظامی آمریکا حمله می کند و آمریکا هم واکنش متقابل از خودش نشان ندهد و بیاید دم از سازش بزند.این در واقع اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.



پاپی زاده ادامه داد: بعد از ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی مردم ما یکپارچه به پا خاستند و بنا بر خواست مردم و طبق قانونی که مجلس مصوب کرد؛سپاه پاسداران در یک اقدام متقابل برای اولین بار در قرن گذشته به پایگاه نظامی آمریکا حمله کرد به طوری که همه آن تهدیدهای آمریکا که گفته بود ۵۲ نقطه ایران را خواهد زد ؛معلوم شد که تهدید پوشالی است.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در سطح دنیا اگر کسی بتواند مقابل تهدیدات پوشالی آمریکا بایستد عملاً آمریکا عقب نشینی خواهد کرد، سپاه مهمترین پایگاه منطقه ای آمریکارا زد و بعد از این که گزارش‌های نحوه اصابت موشک ها به پایگاه "عین الاسد" برای ترامپ تشریح شد ،رئیس جمهور آمریکا متوجه شد که اگر بخواهد به این شرارت ادامه دهد قطعاً با تکنولوژی بومی شده جمهوری اسلامی،  آسیب بسیار زیادی خواهد دید./



خبرنگار : سلماز ابراهیم زاده



پایان پیام

  • کد خبر : 295278
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار