خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 13:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

لزوم ‏روزآمدسازی کتب درسی و روش‌های سنجش و یادگیری متناسب با تحولات نسلی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به ارسال نامه ای به وزیر آموزش و پرورش، با موضوع ۱۵ اولویت تحول در نظام آموزشی، اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:   

در نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به ۱۵ اولویت تحول در نظام آموزشی، بر لزوم توجه ویژه به ‎سند تحول بنیادین و خروج از شعار محوری به سمت عمل‌گرایی و برنامه‌ریزی برای تقویت مدارس دولتی و مقابله با روندهای تولید بی‌عدالتی در مدارس تأکید شد.

‏روزآمدسازی و بازنگری در کتب درسی و روش‌های سنجش و یادگیری متناسب با تحولات نسلی به منظور تغییر رویکرد از حافظه محوری به مهارت محوری و بازنگری در برنامه‌های پرورشی به منظور تقویت هویت ایرانی و اسلامی با توجه به تکالیف برنامه هفتم، از محورهای مورد تأکید به جناب علیرضا کاظمی است.

‏ضمن اینکه از جناب کاظمی درخواست کردم تا در گام نخست، وضعیت آماری آموزش و پرورش را متناسب با محورهای فوق به اینجانب گزارش نمایند تا ان‌شاءالله این گزارش به عنوان مبنای نظارت‌های آتی در ‎مجلس قرار گیرد.

 متن نامه:https://khezrian.ir/news/1661/?s=09

  • کد خبر : 384000
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار